čtvrtek 31. ledna 2013

Mé lednové objevy, na které se těším...

Měsíc se sešel s dalším měsícem a já až žasnu, jak rychle ten čas utíká. Strávila jsem tři tejdny s jedinou sérií, i když jsem četla snad každou volnou chvilku. Trochu jsem se děsila, že neukusuju dostatečně rychle ze svýho to-read listu. Navíc teď ke konci ledna probíhalo na GR hlasování o nejlepší MM knihu za rok 2012 v hromadě kategorií - od žánrů, témat, povolání hlavních hrdinů až po takový prkotinky jako nejhezčí obálka nebo nejlepší hláška. Děsila jsem se, jak si budu procházet vítěze a budu si chtít přečíst snad všechno. No, s údivem jsem zjistila, že jsem z toho spoustu už četla nebo to už v mým seznamu figuruje. A u drtivý většiny zbytku jsem s hrůzou zjistila, že tam figuruje samá Amy Lane,  což je autorka, která je po přečtení The Locker Room na mým mentálním black listu. Uh, už nikdy víc.

A co to všechno vlastně znamená? Že i když jsem nečetla dostatečně rychle, nový knihy jsem přihazovala ještě pomalejc. Takže pozor, už se to blíží! Prosinec končil se 101 knihama a leden jen se 100! Nevím, co budu dělat, až tu magickou hranici konečně překročím :)

The Administration series - Manna Francis

MM, dystopie, scifi, short, série

I když jsem tuhle sérii četla teď nedávno, přece jen jsem nečetla všechno. Z ekonomických důvodů jsem si vybrala verzi zdarma ze stránek autorky. Bohužel i když je tam drtivá většina celý série, v těch publikovaných knihách je navíc dohromady šest kratších příběhů, který na svých stránkách nemá dostupný. A já teď marně dumám nad tím, jestli mám vážně zaplatit nějakých $15 za každou knihu, když jsem z nich nečetla vždycky jen nějakých 30 stran... Přivádí mě to k šílenství. Na jednu stranu to bude určitě samej sex, ale na druhou stranu to je víc Toretha... Aargh! Skvělej marketingovej tah!


Turbulence series - Jordan Castillo Price

MM, paranormal, short, série

Na začátku ledna mi přišel mail od JCP, že v půlce února vydá poslední díl/kapitolu týhle série. Ok, tak nějak vůbec netuším, o čem to je, jen že je to o pilotech letadla, který vletí do Bermudskýho trojúhelníku. Nechci zjišťovat víc, protože si myslím, že právě ta nevědomost mi umožní si to naplno užít. Nebojím se zklamání, JCP je pro mě sázka na jistotu - mívá originální témata, který bejvají tak trochu bizarní, ale vždycky pro mě tak nějak vtipně fungujou. Nemůžu se dočkat!

Žádné komentáře:

Okomentovat